fredag 17. april 2009

Ja naa er det deilig her dere !!
23 deilige varmegrader, da blir det lett soling paa verandaen.
Denne uken har vi hatt ferie og jeg maa jammen si at det var deilig med det etterlengtede paaskevaeret :) Helget ble tilbragt i Boston pga Quinn's modeling thing :P ops litt engelsk der ja..
Hun har naa vaert i NYC for aa mote med noen model folk. Denne helgen skal vi til Springfield pga Meghan's cheerleading konkurranse. (Kanskje jeg moter Homer?!) P.S. den var for se som ser paa The Simpsons :P Nei, men hvis dere ikke har forstatt saa er the Hennessy's en veldig travel familie, jeg har litt vanskeligheter med aa folge med paa alt som skjer noen ganger. But don't get me wrong, jeg er fortsatt late Benedicte. Hehe, av og til ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

åååå akkurat sånn hest husker jeg fra jeg var liten og bodde i new york!!!! Gleder oss utrolig til å komme å se deg snuppa!
Glad i deg!
Klem fra mamma