søndag 28. desember 2008

Ja, da var vi ferdig med nok en hoytid..


Fem forskjellige julaftner, fem forskjellige dager.

Er nok ikke vant til at julen varer i en uke med hele familien, man skulle trodd at det ble litt mye, men det har vaert moro :)
Hver dag har vi feiret med forskellige deler av familien og venner.

Hovedpoenget mitt med dette innlegget er at jeg vil takke alle der hjemme for alle de fine julegavene jeg fikk :) Det satt jeg veldig pris paa, dere er jo saa snille med meg! Ogsaa haaper jeg at dere hadde en fin julefeiring med ribbe eller pinnekjott, kokte poteter, kaalrabbistappe, og medisterkaker/polser. (Herregud, jeg savner norsk mat!)

Desverre har jeg ikke saa mye aa si, men jeg ville bare si TUSEN TAKK til alle sammen :)


GLad i dere!

1 kommentar:

Gerd sa...

Hei Benedicte.
Godt å høre at du har hatt en fin jul.Og så med snø da, det er mere enn vi hadde i julen, men i dag er det rene julekortstemning ute. Sol, kaldt og hvitrimet på bakken og på trærne.
Så ønsker vi deg et godt og opplevelsesrikt nytt år!
Mange hilsner fra Leif og Gerd.