fredag 14. november 2008

Glaade jul..

Saa jeg hoerer at folk har spurt litt etter onskeliste fra meg, og det skal dere selvfolgelig faa :)

Siden det viste det aa vaere litt dyrt aa dra til Hawaii, saa jeg bestemte meg for aa dra til NYC isteden. Saa jeg tar gjerne imot alle donasjoner :D
Jeg har ogsaa et lite spare prosjekt paa gang siden det blir russetid naar jeg kommer hjem, saa penger kommer godt med i det lange lop i og md at jeg ikke faar jobbet og spart saa lenge som de andre der hjemme..

Men ellers paa onskelista er det ikke saa veldig mye mer.. Men blir selvfolgelig glad for alt :D

Hei og hopp

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hva mener du med GAADE JUL? Har du helt glemt norsken din eller????

Glad i deg!

Klem fra mamma

Benedicte sa...

hallo? "glaade jul, hellige jul.."
haha

Trude sa...

Ok, skriveflei kan skje alle!!!
Benedicte, jeg har et ja/nei spørsmål til deg: Du liker jo ikke risgrøt/riskrem, men er dette noe du kunne tenke deg å servere din amerikanske vertsfamilie? (J/N).
Snekrer nemlig sammen en liten julepakke!!!
Klem fra TSIEPFB

Anonym sa...

Hei, hei Moss-Moss!
En liten hilsen fra momo,- kjempeartig å høre litt fra deg igjen! Har pakket noen "pakkesanger" til deg til jul, som blir lagt i boksen sammen med andre julegaver fra mamma, men har merket meg at du ønsker deg penger, så det blir vel en råd med det også, tenker jeg!
Håper alt er bare bra med deg, og at du ikke plages av fantomsmerter
etter blindtarmen som du har mistet!(!!!) Klem fra momo.

Benedicte sa...

Jada tante, det kan jeg kunne jeg gjort vet du :) takk for tipset :)
Ellers har jeg det bra begynner aa faa masse nye venner og det er alltids bra :D