tirsdag 30. september 2008

Litt oppdateringer..


Hey Folks:)
Vel jeg er ikke helt sikker paa hva jeg skal fortelle dere, jeg har ikke gjort saa mye over-the-top spennende i det siste.
Men jeg kan vel fortelle dere om den awesome'e kvelden jeg hadde paa Miss Albany Pagent da :)


Nei, jeg kan love dere at det var ikke saa amazing etter SYV timer med 450 "bryllup-aktige" kjoler. Grunnen til at jeg i det hele tatt var der var for aa stotte vertsosteren min i hennes Pre-teen Miss Albany.. - Som hun kam paa andreplass i =D



Aaaaalle kjolene.... Kan dere tenke dere aa se paa alle dem og deres casual-wear ogsa? OMG, hodepine for Benedicte :P


Vi var ogsaa pa et PAX mote med alle utvekslingsstudentene. Vi maatte lage en rett fra vaart eget hjemland og jeg hadde ikke nok tid til aa lage faar i kaal, saa da kokte jeg bare kaal isteden :P Jeg er kreativ skjonner dere ;) haha

Men for pagenten tok vi en tur innom en jazz festival-ting, men det var ikke like goy som de festivalene vi har i Norge ;)



Dette er da en av dusjene paa skolen, men vi faar jo ikke lov til aa dusje paa skolen uansett.. Jeg vet ikke helt hva som er eklest enda, men jeg er glad jeg slipper aa dusje i noe som ser ut som flere vaske-kraner satt sammen til en veeeldig trang dusj..



Og dette er Sina og meg paa Soccer game - Vi vant, Go Riders!

But TTYL guys, Peace out - A-town

<3>

Ingen kommentarer: