tirsdag 30. september 2008

Ellers da?

Joda, ting gaar bra paa skolen. I noen timer er jeg faktisk bedre enn de som burde kunne dette, for eksempel i engelsk - HAHAHA
Det gir meg hvertfall litt selvtillit, men jeg maa inromme at jeg ikke er saa flink til aa sporre om hjelp for jeg er livredd for at folk skal tro at jeg er dum, selv om jeg har gjort det ganske klart allerede ved aa gaa feil inn paa guttedoen og inn i feil klasserom flere ganger :P HAHA

Men i US History naa har vi et prosjekt som gaar ut paa aa lage vaart eget land med egen constitution og historie.. Det kan bli spennende aa se hvordan resultatet blir :)

Men jeg har det bra og trives, men det er fortsatt mye aa bli kjent med selvfolgelig :)

Forresten dere som leser dette:
Hvis dere har veldig lyst, kan dere snakke med mamma, faa adressen min her og sende meg noen norske go'biter hvis dere har noe til overs :)

Soerlandchips er noe jeg lengter veeldig etter ;)
IMSDAL? Gaar det ann aa sende det?
Melkesjokolade, Kvikk-lunsj, brunost, momo's sylttoy :)
Gilde wienerpolser..

Og OPPSKRIFTER =D
Alt fra kaker til middager :) Savner en god norsk middag :)
Tante's ostekake + mamma's hjemmelagde middag :)
Savner alt dere lager som er saa godt <3


TTYL, C U :)

Glad i dere alle sammen<3>

Ingen kommentarer: