onsdag 6. august 2008

Newport Beach og Baseball game

Newport Beach

Endelig hav i sikte! Etter en uke uten saa mye som en maake var det deilig aa se vann igjen!
Vi maatte kjoere i ca en time for aa i det hele tatt se litt vann, men jeg kunne ikke hoere en eneste klage naar vi forst gjorde det. Jeg tror alle satt pris paa aa bare komme seg ned til stranden.

Etter lange dager med aktiviteter, konkurranser og skole var det deilig aa slippe mas fra teachers og returnees om minus poeng og team spirit. dette var dagen til aa bare nyte friheten og muligheten til aa kjole seg ned i vannet. Dette var dagen for aa spise det man hadde lyst paa, ikke bare den samme gamle amerikanske maten som bare bestaar av fett og sukker.
Denne gangen var det nachos og virgin strawberry daquiry som sto paa menyen:)

Selv om jeg mistet solbrillene mine i vannet og at stranden luktet kloakk mesteparten av dagen, saa vil jeg si at det var en vellykket dag med mye latter og moro! Vi ble ogsaa kjent med badevakten Matt som spiller i bandet, the Nate Mott Band, som jeg gjerne anbefaler. Veldig bra band!:)

(Bildet under er av Kristin og Matt) Alt i alt var det en ganske bra dag:)

Baseball Game!

Take me out to the ball game

Take med out to the crowd

Buy me some peanuts and Cracker Jack

I don't care if I never get back

Let me root, root, root for the home team

If they don't win it's a shame

For there's 1, 2, 3 strikes yer out

At the old ball game!

Brockton Rox

Joda, baseball er goy... de forste 3 rundene! Men nar det er 10 runder paa hvert lag kan det bli ganske kjedelig. Bestemte med for aa kjope en drakt da (Oops, litt dyr:P), saa fant jeg ut at laget vi heiet paa var daarligere enn vi trodde. Greit det var ikke proffe spillere paa laget, men vi trodde hvertfall at det skulle vaere verdt aa heie paa da:P

Vel, vi gjorde det beste ut av det, ikke like mye som nedlenderene, men det hadde blitt for mye av det daarlige. Fy for noen braakete folk! Er det sann at alle fra nederland, baade gutter og jenter, skal ha stemmer som ordentlige mannfolk? Og hvorfor i all verden skal de synge saa hoyt? Vil egentlig ikke vite det, men poenget mitt er bare at de er braakete. De gav ikke noe godt inntrykk av oss studentene paa kampen hvertfall.

Men som alltid oppforte jeg meg som den sote jenta jeg er og smilte til alle og er alltid hyggelig:)

Marthe, Kristin, Trine og Kine

Talk later:)

Ingen kommentarer: