onsdag 20. august 2008

Mitt syn paa Amerika saa langt..

Ja, for aa si det paa den enkle maaten saa bestaar Amerika av LATE mennesker!
Enten er de tjukke og sitter mye paa rumpa eller saa er de tynne fordi de ikke spiser og trener altfor mye..
De jeg har sett saa langt er tjukke og late. Og de har ost paa absolutt alt, hvis de ikke lager mat med ost paa saa spiser de ost ut av boksen eller som snacks foer middag.

Latskapen vises naar de bruker paptallerkner til mesteparten av maaltidene ( dette er selv om de har oppvaskmaskin). Og mikrobolgeovnen brukes hyppig til aa varme/lage all slags mat, ja til og med poteter.. Akkurat naar det gjelder matlagingen saa haaper jeg ikke laerer noe som er spesielt for amerika for det kan man helle bestille fra en take-out shappe, noe som er like enkelt.

Her om dagen matte jeg faktisk steke min egen laks for det var vanskelig:P hahahah
Jeg faar de gronnsakene jeg ber om og det er jeg veldig glad for ( disse gaar selvfolgelig inn i mikro'n og med masse smor selvfolgelig). Er det rart jeg er redd for aa legge paa meg sier jeg bare..
Men jeg skal jobbe hardt for ikke aa ende opp som en tjukk og lat "amerikansk" jente! Jeg skal da melde meg inn paa helsestudio, da har jeg noe aa gjore naar jeg kjeder meg og jeg blir litt sprekere da vet dere;)


Men her er rommet mitt, Gult er visst kult?! Ser saann ut:P


Og under her ser dere min maate aa gjore ting litt hjemme-koselig med en egen plakat tatt med hjemmefra som er kjopt og betalt for med egne penger i Camden i London:) +typisk amerikansk klesskap, men til min skuffelse saa er det ingen Boggeyman i mitt skap:P


Saa her bor jeg og her dette er mine meninger om "americans" for oyeblikket:P

Ingen kommentarer: