onsdag 20. august 2008

The Great Escape!

Forst: Unnskyld for null oppdateringer i det siste, har bare ikke gjort noe spennende for naa:P






Da gikk turen til The Great Escape.
Det foltes ikke helt som om jeg kunne "slippe unna" akkurat for her var det mange mennesker. Som dere kan se paa bildene saa var det fint vaer og sol som varmet godt i nakken mens vi sto i ko. Desverre var det ingen paa min alder som kunne bli med, men Mark var i sitt ess (barnslig) og ble med opp i de forskjellige berg og dal banene. (selv om vi bare tok 3) Deriblandt The Boomerang, Bobsled and The Rocket. Den siste er den lengste turen jeg noen gang har vaert paa. Den er ganske lik den man ser paa introen til Step by Step, hvis noen har sett det paa TV.



Men i denne parken er det ogsaa et stort vannland og her kan man se MYE rart!! Her er ingen redde for aa vise sine ikke helt feilfrie kropper. Her kan ingen jeg kjenner fole at noen ser stygt paa dem. Her kan til og med Moskva-Marit gaa med G-stren uten aa skille deg ut! I denne parken kan man se alt fra Matchende Grilldresser og STORE damer som man skulle tro hadde pakket seg inn med appelsinskall for de presset seg ned i en storrelse small hotpants. Skremmende syn! Lurte paa om jeg maatte bruke blekemiddel for aa vaske bort bildene jeg hadde i hodet etter denne dagen, men det gikk bra:P

Men uansett..
For vi dro hjem kjorte vi innom Lake George bare for at jeg kunne si at jeg har vaert der..
Her skjedde det mye, selv om vi bare kjorte gjennom byen fikk jeg se mye rart, alt fra sinnsykt kule minigolf baner og smaa familie vann-land. Saa veldig goy ut aa vaere der med hele familien. Men her er det mye turist feller ogsaa, saa man maa passe paa. Heldigvis hadde vi ikke planer om aa gaa ut av bilen, saa det slapp jeg aa tenke paa. Men her kunne det vaert koselig aa vaere en helg. :)


Ingen kommentarer: