torsdag 12. mars 2009

Hei hei :)
Sitter her vettaskremt for at jeg har lagt paa meg. Noe jeg har!
Ikke mye, men jeg maa gjore noen endringer her. Naa har jeg ikke
trent paa en stund, men naar man ikke har bil og trenings-senteret
er 20 min unna, saa er det ikke saa lett aa komme seg dit pa egenhaand.
Snart er det Prom da. Har ikke funnet kjole enda, men jeg tar det litt senere.

Den 27. mars reiser jeg til NY City i fire dager med EF. Det blir kjempe goy. Shopping og champagne! :-D
Ogsaa tenkte jeg at jeg skulle gjore dere ops paa at min informasjon til dere
om hva jeg driver med om dagen kommer til aa bli mindre og mindre. Jeg
Vil nemlig at dere skal ha noe aa sporre om naar jeg kommer hjem :P hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅ! Geniale solbriller:) høyest på ønskelista... det vanker snart no digg i postkassa deres:) eller, hva var det igjen du skulle ha?? melkesjoko?? pluss?? send det på fjes bok and im'm on it:)