fredag 30. januar 2009


Her er jeg igjen da.
Nyter en kopp kaffe og en klementin paa nok en fridag, ble akkurat ferdig med aa se "Pretty in Pink". Ute er det +2 og forhaapentligvis blir det varmere saa snoen smelter (bare saa dere vet det, saa skrev jeg nettopp "melter" istedenfor "smelter". Bare et par ting som glipper noen ganger :P )
Men jeg sitter da her og tenkte at naa skal jeg vise folk der hjemme at jeg faktisk lever enda. Selv om det ikke alltid er mye aa skrive om hver dag, ikke engang hver uke, saa prover jeg da. Mine planer for helgen er da nok en dansekonkurranse imorgen, det blir da min siste. Heldigvis. Det var visst ikke noe for meg after all. Paa sondag er det Superbowl. Da blir det god mat og veddemaal xD Da skal jeg og Dave vaere hos Jackie's venn Linnea, sammen med de to. Til dere som ikke vet det, saa er Dave kjaeresten min :) tihi.. Jeg vet ikke hva dere synes om det, men jeg forteller litt om han uansett. Han bor i Reneselear, som er ca. 15 minuter unna. Han er senior paa skolen sin og jobber venligvis 6 dager i uka, saa det er jo ikke mye jeg faar sett han. Men det kan jo vaere bra i lengden. Han spiller gitar og er faktisk veldig flink :) Saa det er Dave da :P

Denne siste maaneden har jeg vaert i kirken 4 ganger ( jeg vet det, helt utrolig :P), men man maa jo gjore det noen ganger ogsaa. Jeg har vaert aa statt paa snowboard med Katie og Dave, trodde jeg skulle tryne mye mer, men jeg klarte meg ganske bra. Bedre enn jeg vanligvis er hjemme. Men Jeg maa jo fortelle at jeg tryna hardt en gang da, fikk "wiplash" og greier:P Og Katie klarte aa miste snowboardet sitt ved a ta det av og la det kjore helt alene ned bakkene og bli borte i skogen. Hahah, det var moro aa se paa hvertfall helt til vi maatte lete i en hel time for vi ga opp og dro hjem. Dagen etter ringte de heldigvis og sa de hadde funnet det.
Men naa er det ikke mye mer aa fortelle, bortsett fra at jeg har sinnsykt lyst paa leverpostei og frokostsalat. Heldigvis har jeg funnet Wasa knekkerbrod som jeg kan spise med Philadelphia og agurk eller paprika :)


Saa folkens.. vi snakkes senere:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er han typen på bildet Dave eller? Han ser jo søt ut! turid

Benedicte sa...

Ja det er Dave :)

Anonym sa...

Hei Moss-moss,
Tenkte jeg deg ikke,- så dukket det opp en American boyfriend, da!
Men han ser jo så pen og snill ut at. Skal du ha han med hjem?
Klem fra momo.

Benedicte sa...

Kanskje, eller sa akan jo jeg heller bare bli her :) hehe

Anonym sa...

Ja, det var det vi var redd for, at du blir der p.g.a. Dave :-) nei, du får heller ta han med deg hjem, - hverfall en tur :-) klem fra Per