tirsdag 16. desember 2008

Torsdag kveld rundt 10.30 pm gikk strommen. Midt i Will Smith's nye film Hancock , som jeg endelig fikk se, ble vi avbrutt. Siden Sina og jeg overnattet hos en venninne saa gjorde det ikke saa mye siden vi tre klarte aa underholde hverandre. Neste dag vaaknet vi kalde og skjelvende til synet av et Winter Wonderland utenfor vinduet. Regnet som var dagen for hadde fryst og gjort alt til is. Alle traer hadde var gjort til ispinner og naar du trakket paa gresset var det som du trampet rundt paa isbiter mens du provde aa holde balansen.
Paa veien hjem til Jackie kunne vi se traer som var knekt pa midten og stromledninger som naa laa langs bakken. Ifolge tyske nyheter saa er dette visst den vaerste stormen osm har vaert i NY pa lang tid. Skolen be gjort om til herberge og stengt paa ubestemt tid.
Idag er det som sagt tirsdag og jeg begynner aa bli gal av aa vente. Jeg, Benedicte-skolelei, vil tilbake til skolen saa fort som mulig.:-O
4 mennesker dode under denne stormen og det er forsatt 600 000 mennesker som ikke har faatt tilbake strommen enda. Vi fikk strommen tilbake paa sondag.
Dette er da grunnen til at jeg ikke har skrevet paa en stund, men naa er jeg varm og jeg prover saa godt jeg kan paa aa oppdatere dere:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Endelig er du på nett igjen vennen! Hvem skulle tro at strømmen kunne bli borte i flere dager i 2008! men, tydligvis er natur kreftene slik at man ikke rår over de! Håper du er god og varm igjen og snart tilbake på skolen! Tenker på deg masse!

Glad i deg jenta mi!
Klem fra mamma