onsdag 5. november 2008

Bare et lite onske..

Det hadde vaert veldig fint om noen kunne legge igjen en liten beskjed eller noe for jeg jeg vet ikke om noen faktisk leser det jeg skriver.. Her sitter jeg og skriver og sliter med aa faa det til aa se bra ut og plutselig inser jeg at jeg vet jo faktisk ikke om noen faktisk leser dette. Kanskje sitter jeg her og skriver til meg selv? Ikke at det gjor noe, for jeg er jo ganske underholdene maa jeg si, men det er egentlig for dere jeg lagde denne bloggen da :P

Legg igjen en litta melding da vettere :D

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei snuppa mi!
Tro meg, alle leser dette! Men det er vanskelig å legge igjen en beskjed for man må være gmail bruker, og ikke alle skjønner dette! Og tro meg, alle er imponert over hva du skriver! Vi snakker om deg og om hva du forteller hele tiden!
Du er med oss alle hver dag!
Glad i deg jenta mi!
Du er best!

Anonym sa...

Jeg skjønte nå at jeg kunne være anonym og gitt... Der kan du se... Jeg lærer så lenge jeg lever... Men du skjønner vel at denne anonyme meldingen og forrige er mammaen din vel!

Anonym sa...

Kjære Benedicte, jeg sjekker stadig bloggen din her i Kristiansand også, og sluker alt du skriver om livet over there. Skal bli mindre sløv med å melde tilbake. Dumt med blindtarmen, men det høres jo ut som du er tilbake i full vigør. Og blindtarmer har man jo strengt tatt iikke bruk for. Er det stor stemning etter predidentvalget i går? Masse klemmer fra turid

nathalie sa...

Hello:)
JOda, leser til stadighet dine morsomme kommentarer... Men ser for meg at det hadde vaert ekstremt morsomt om du bare satt aa snakket saann til deg selv... Hehe...
Haaper alt er bra med deg:)
*savnemassepaakozeklumpen*
Skal hilse fra Per og Jerry, er her og har spist midddag naa.

glad i deg, hilsen super-søster

Anonym sa...

Hei Benedicte
Sjekker stadig bloggen din (og det tror jeg mange gjør, - det ser du vel på alle kommentarene i dag :-) og sluker alt du skriver. Din søster har vært her på middag i dag (gjett hva vi hadde til middag :-)
Klem fra Per

Trude sa...

Hey you!
Skal svare på bloggen når du svarer på mailene mine!! HA HA HA HA HA HA HA (HINT, HINT)
Klart vi følger med..... første jeg åpner på pc' hver dag! Virker som du har det bra, og trives så godt at du til og med la igjen blindtarmen din i USA!
Stor klem fra hu tanta di som IKKE er på Facebook! Din onkel - godt plassert i stresslessen bak meg - sender mange gode hilsner til deg!

Benedicte sa...

Takk, folkens :D
Trengte aa vite at jeg blir hoert :P Det er litt rart aa sitte her og tro at det bare er jeg som leser dette :P HAaha, men dere viste at jeg tok feil:P
Takk igjen, GLAD I DERE ALLE!

Gerd sa...

Hei Benedicte!
Sjekker bloggen din hver dag, men har hatt problemer med å svare (er ikke så god på data), har forsøkt et par ganger uten å få det til. Fint å følge med på alt du opplever og godt å høre at du har det bra.
Hilsen Leif og Gerd.

Anonym sa...

Hei, hei Vennen!
Å jo, bestefar og jeg er kjempeglad når vi kan lese en blogg fra deg,- du skriver jo så fint og vi følger deg med tanker og interesse hver dag! Men som mamma'n din skriver, så har ikke vi skjønt dette blogg-greiene før nå,- men fra nå av skal det bli bedre, vil jeg tro. Fikk du noen gang postkort fra Wien fra meg?
Gratulerer med ny, flott president!