fredag 1. august 2008

Tur til Boston

Oh yeah! Her kjorer vi gul skolebuss:-P

Jah, da hart jeg vaert i selve Boston city, fikk ikke sett noen historiske steder for vi klarte aa rote oss bort. Da vi forst klarte aa finne veien dit vi hadde tenkt var det meste utsolgt:-/

Ting vi rakk var aa se Harvard, det var kjempe goy, ble pent nodt til aa kjope en t-skjorte. Det er alltid morsomt aa kunne si; I walked on real Harvard ground:)

Det er litt rart aa de ut av vinduet paa bussen og se dette, har vaert i Oslo, men det er liksom ingenting som er som i USA. Alt er saa stort, jeg mener, til og med en chockolate bar er like stor som en stor sjokoladeplate hjemme. Er det rart folk her er litt mer klumpete enn en vanlig person? Jeg har ikke spist noe godteri enda, men et kakestykke av den beste kaka ever! har jeg hvertfall gitt meg selv lovtil aa spise. Det er lov aa la seg friste;-)

Her er da bilde av noen av jentene paa campen, alle norske da.. Poserer foran (John?) Harvard. Maa jammen si det var koselig aa se at japanerne ville ta bilde ogsaa da, men litt rart kanskje? Hehe..

Well, at least I'm having fun:) See you later, peace out B-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hallå Benedicte! Dette ser jo ut som om det blir en kjempe opplevelse! Flink du! Klem fra Beate, Frida, Helmer og Kai